perubahan and attention !

Assalammualaikum . hye readers :)
i change my design blog. is it okay ? i hope so :') *notdoneyet*... u like it ? ooo.. i like u !  ahah~
for this short entry i want to story who am i that before i knew what the life it is . setelah direnung semula sebelum matang, sebelum mengenal Allah dengan lebih dekat , sebelum tahu apa itu kehidupan ... gila teruklah perangai.. mencarut sana, mencarut sini , marah sana , marah sini, cari gaduh sana , cari gaduh sini , dengan tak pakai tudungnya, hehe , itu dululah sebelum matang... that's me before , now terasa mahu mendekati Allah dekat , dekat dan lebih dekat .. mencari erti hidup dan ingin menggunakannye dengan sebaik-baiknya . cuba baca entry tirah yang lama-lama dulu . uikss , maun terperanjat kau . bahasa yang teruk, keluar perkataan yang tak sepatutya . ejaan macam orang tak penah pergi sekolah . adoi ! teruklah . but now Alhamdulillah Allah gives me hidayah yang tidak akan tirah sia-siakan :') kini , hasrat ingin menuju kejayaan di dunia dan di akhirat Amin~ doakan ya .

ஜ Walau tak ada ORANG sayang kita TAPI ALLAH SWT ada dekat di hati kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG cinta kita TAPI ALLAH SWT sentiasa KASIHI kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG tolong kita TAPI ALLAH SWT ada LINDUNGI kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG rindu kita TAPI ALLAH SWT tetap tunggu kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG jaga kita TAPI ALLAH SWT perhatikan kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG dengan kita TAPI ALLAH SWT ada temankan kita ஜ


ingatlah Allah itu sentiasa di sisi ....




ATTENTION!!!
to anyone that called me ustazah . ya Allah~ i know it is a doa . but pleaselah, tolong jangan nak perli tirah dengan cara cakap *apa hadis yang kau lancar?*, *apa maksud ayat Al-Quran ni?* *muka kau tak berseri pun* *ustazah celup!* . saya tak minta pun awak panggil saya dengan gelaran ni. wahai hamba Allah sekalian~~ ikutkan hati nak je saya ni yang bernama Nurul Athirah ni en, sepak je muka korang biar takda hidung mulut mata semua .. saya just pakai tudung labuh yang menutup aurat lebih sempurna . yang korang dengan randomnya korang bertanya dan berkata seperti saya sudah belajar sampai Universiti al-Azhar tu apesal ? kamu tahu, saya tak ambil aliran agama. but why u still want to say it like u never knew . fikir la wei , dengan gurauan kau tu membuatkan aku sakit hati ==' . saya tak kisah kamu nak panggil ustazah but dengan pertanyaan dan perkataan kamu itu membuatkan saya ingin kembali seperti budak yang tergedik di dunia! saya kacau kamu ? tak en ? so be silenced ! 

sorry if terkasa bahasa or terasa sebab benda itu dah lama pendam tapi tak dapat luahkan . Jangan sampai satu masa attention ni dengar secara live . hahaha . okay thanks for read :) papai~
                                
                                                                                                     

No comments:

Post a Comment