JUST HER

she the only friend. the truly friend. that we called bestfriend forever. KHAIRUNNISA a.k.a ayun


Dia sokong aku, dia bagi semangat kat aku. kalau kitorang ada salah faham dia talk dengan aku. bukan dia mengumpat aku balik like others. dia seorang yang comel, happy, funny, tak kuat touching and yang paling penting aku dengan dia sekepala. aku banyak buat salah dengan dia time kitorang tak matang dulu. hahaha. percaya atau tidak kitorang hanya pernah gaduh sekali sahaja. masa aku form1.

nak tahu rahsia aku pergilah tanya dia. alif sampai ya semua dia tahu tentang aku. cuma dia sorang faham aku. aku selalu nangis kat dia. dia ajar aku supaya jadi kuat, tak jadi pemalu tak bertempat. dia selalu cakap "CONTOHILAH AKU". yup! im trying ayun.

tapi kekadang dia senyap je. aku tegur dia, macam aku tegur ayam. hahaha, dia memang macam tu bila pagi pagi datang sekolah. dia suka sukan sampai dapat olahragawati sekolah. awesome doh. aku nak berkepit dengan dia 24 jam tapi tak boleh sebab rumah dia jauh gilaa. aku bukan lesbian okay. cuma seorang perempuan yang sangat menyayangi kawannya.
aku suka sekutu-sekutu dia. hahaha. zana,anis,teha,aina,mimi,fazli senang kata semua budak 4A kecuali ashwin ngan vishnu.

insyaAllah kau kawan aku dunia akhirat. sayang kau sangat.Aku akan doakan kau sentiasa. assalammualaikum teman

time pergi cameron 2010. she form 2 and im form1

No comments:

Post a Comment